donderdag 16 november 2017

Christmas Wishes

Welkom aan mijn nieuwe volgers !
Leuk dat jullie mij willen volgen en hopelijk kunnen we van elkaar heel veel inspiratie halen .

Vandaag heb ik kerstkaartje gemaakt met het super mooie Maja Design papier 

"Joyous Winterday "









De malletjes zijn van MD 
De houten ster bovenaan is van Craft Emotions 
Denk niet dat er nog meer uitleg bij moet 😀.

Challenge :Maja Design Moodboard
Vintage and more  Facebook 

Als er nog vragen zijn schoot ik ga ze met heel veel plezier beantwoorden .

Alvast bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten . 
Kom zeker nog bij jullie langs .
Lieve Groeten Doris 




12 opmerkingen:

  1. Wauw....wat heb je een prachtige kaart gemaakt, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart dosis. Een plaatje. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart dosis. Een plaatje. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik helemaal weg van Doris....beeldschoon is je kaart en die poinsettia's van MD zijn ook mijn favorietjes hoor, moet ik ook maar weer eens snel mee aan de slag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card design and love the colour choice. Beautiful flowers and embellishments. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....wat een schitterend kaartje Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Doris, zo een prachtife details er allemaal op, zeker die poinsettias stelen de show deze keer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card and a very elegant design, loving your poinsettias.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, this is stunning!! The layers are amazing!! I love the Santa image!! The flowers are gorgeous!! Love this!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Doris!
    Mooie papierlijn en leuke mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met mooie bloemen en kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x