woensdag 31 mei 2017

Lavinia stamps .....

Hallo allemaal ,

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers !


Gisteren al mijn hobby spulletjes uit de kast gehaald in afwachting naar mijn nieuwe kast.
Kast is al drie maanden besteld ... zie er naar uit om alles weer netjes te ordenen .

Daar ik niet meer in mijn hobby kamer kan knutselen door mijn hondje 
telkens ik boven ben in de hobby kamer begint ze te huilen ..
Meenemen boven gaat ook niet ze wil dan spelen of ze zit te mokken 
en vandaar dan maar de beslissing genomen om alles beneden te zetten .
Ook wel heel gezellig maar plaats tekort voor al mijn spulletjes .
Heb dan maar de compacte kast gekocht de workbox 3.0 
Ben dus in blijde verwachting ......:)


Vandaag dan maar gestempeld zo heb ik niet veel nodig om te knutselen.
Lavinia stempel aangekocht bij HobbyVison vind die zo mooi deze stempels ..


Oefenen baart kunst zeggen ze dan maar aan de slag gegaan .....
achtergrond is gemaakt met panpastel




Dit kaartje is gemaakt met distress inkt 
aangebracht met de ronde blinding tool 
Vlinder mask van ddbd





Dit is een stempel die in de schoendoos zat voor moederdag 
gekregen van mijn  kinderen .

eveneens bewerkt met distress
en de mask sterretjes van ddbd




Bedankt dat jullie langs kwamen !
 tot de volgende blogpost !

Lieve groetjes Doris 




20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten !!!!
    Succes met de nieuwe kast !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Doris! Veel plezier met het inpakken van je nieuwe kast!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW, Doris all three cards are beautiful! The scenes are gorgeous, you are very clever.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stempelkaarten Doris de middelste is mijn favoriet

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie heb je weer gemaakt, ze zien er tof uit
    En wat ook zo leuk is: een kast opnieuw inpakken en genieten van je spulletjes, je komt vast nog wel iets tegen waarvan je denkt, oh ja, dat heb ik ook nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Doris, Heel chique. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stempelkaartjes
    en waw, in blijde verwachting van Dé Hobbykast! Zal leuk zijn om die op te vullen met al je spulletjes, alles lekker dicht bij de hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig, alle drie! Maar de middelste vind ik door de sfeer en tinten het mooist. Ben benieuwd naar je kast als die er eenmaal is, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stempelen is helemaal in hè Doris en ik kan het ook af en toe niet laten om dingen te proberen! Deze stempels zijn wel heel leuk en je kaartjes vind ik erg mooi geworden!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 3 hele mooie kaarten geworden,ik vind de middelste ook het mooist..wel super dat je nu zo'n prachtige kast krijgt.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige gestempelde kaarten.Allemaal met een andere sfeer.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat je allemaal voor je hondje over hebt Doris, ik vind het geweldig, dat is nu echte dierenliefde.
    Je hebt 3 prachtige kaarten gemaakt, het stempelen gaat je goed af hoor.
    Succes met je kast, maar dat komt wel goed denk ik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaarten zeg, wat kun je veel doen met stempels. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful cards, I loved the colours you used on them to change how they looked.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze kaartjes Doris..ze hebben alle drie iets magisch ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, these are all absolutely stunning, Doris!! I love the images you used!! The colors look amazing!! Gorgeous, gorgeous cards!! I love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten, Doris. Zo mooi die Lavinia stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt,Doris.Hele mooie achtergronden.Hopelijk komt je kast snel :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaartjes!
    Mooie achtergronden en stempels.
    Leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende serie stempelkaartjes, heel mooi gedaan, heel sfeervol. Heel veel plezier met het inruimen van je nieuwe kast, geweldig zo'n hobbykast.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x