donderdag 16 januari 2014

Hallo bloggers,

Ik kom jullie melden dat ik super blij ben met mijn verjaardagsgeschenk .
Wou dit met jullie delen zoveel leuke spulletjes van mijn man gekregen voor mijn hobby.

Ps: Ben jarig 26 januari dan wordt ik 52 Jaar .


ook een nieuwe machine de big shot
 op mijn joy trouvaille kon ik geen sizzex mallen of Tim holtz mallen gebruiken .
Ben er super blij mee.

Bedankt voor de leuke reacties op het kaartje van moeder haar verjaardag ze was er supper blij mee.
Heb reeds een kaartje ontvangen van 2 blog vriendinnen .
Dit zijn ze
Wat zijn ze schitterend.

Groetjes Doris x



26 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend Doris, nog van harte hè, dat je blij bent met al je nieuwe spulletjes, geloof ik graag, veel plezier ermee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige hobby spulletjes gekregen voor je verjaardag Doris!
    Veel knutselplezier ermee!
    Alvast van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet eens jarig en dan nu al verwend!
    Prachtige nieuwe spulletjes ik kan mij voorstellen dat je daar blij mee bent.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie hobbyspullen gekregen ohhh gaaf joh mallen van Tim Holtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi doris
    wat leuk z'on geschenken!
    ik zie net dat je 52 wordt
    ik ook dit jaar
    en dan dezelfde naam en hoby!
    leuk!
    lieve groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie spulletjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kado Doris toch helemaal geweldig om zo verwend teworden.
    het zijn prachtige spullen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige cadeautjes Doris....zo'n prachige bigshot....en ook prachtige stansjes...super!!!!
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kadoo,s heb je al gekregen en zo veel hobbyspullen veel plezier er mee en ik wens je alvast een fijne dag groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je verwend, je hoeft je voorlopig niet te vervelen,
    je kan even voort.
    Alvast gefeliciteerd...

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat ben jij verwend , wens je er veel plezier mee en wat zullen we weer mogen genieten van je mooie creaties
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je al mooie cadeaux gekregen. En nog niet eens jarig. Maar ..... cadeautjes zijn altijd leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent nog niet eens jarig en moet je eens kijken....jemineetje, wat zullen we mooie kaarten van je gaan zien.....veel plezier er mee!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie hobby spulletjes heb je gekregen van je man.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige spullen heb je gekregen. Daar komen vast hele mooi kaarten uit en die zien we binnenkort wel verschijnen op je blog. Je bent lekker verwent. Alvast van harte gefeliciteerd en de 2 kaarten die je binnen heb gekregen zijn prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rigtig dejlig fødselsdagsgave, jeg forstår din glæde. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast. Gefeliciteerd met je verjaardag, wat ben je al verwend zeg. Een extra machine er bij is prettig. Ik heb ook de trouvaille en een andere erbij voor de dikke stansen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je mooi cadeau's gekregen. Veel plezier ermee! Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je leuke spullen gekregen zeg voor je verjaardag!!! Jij kan lekker aan de gang, super! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUW ! Jij bent al goed verwend zeg ....
    FIJN WEEKEND !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Doris. Ik zou het ok wel leuk vinden om je een kaart te sturen voor je verjaardag. Als je mij je adres stuurt.dan.... j.g.bosscha@upcmail.nl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, jij bent verwend Doris, wat een mooi cadeau en wij profiteren er ook een beetje van. Want dat zorgt weer voor mooie creaties die we mogen bewonderen.Dus bedankt je man ook maar namens ons...:)
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Doris, wat een mooie spulletjes heb je alvast voor je verjaardag gekregen, ja die mallen van Tim Holz zijn zo mooi, daar heb je gewoon een cuttlebug of big shot voor nodig. Alvast gefeliciteerd, maar jouw dag kan nu al niet meer stuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Doris,

    Wat ben jij verwend zeg kan me voorstellen dat je blij bent met je nieuwe spullen, dus aan de slag dan maar hè.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Doris.
    wat ben je heerlijk verwend door je man en ik wens je dan ook veel knutsel plezier.
    je bent gelijk met mijn man jarig , dus ik zal aan je denken en wens je alvast een super fijne dag.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x